Sara Holmgren!

Dagens Tokio HotelFan: Sara Madelene Holmgren
 
Ålder: 15 snart 16
 
Hur länge har du gillat Tokio Hotel: sedan vintern 2006
 
Hur började du lyssna på dem?
(Hur hörde du dem första gången):
Jag satt hemma med en kompis. hon hade några dagar tidigare varit hos sin kompis som i sin tur visat henne Några låtar på Youtube. Så hon visade min "der Letze Tag" på youtube & sen därefter några andra låtar. Blev kär direkt :)
 
Favoritlåt/låtar:
Ready set go, raise your hands together, an deiner seite, Reden, 1000 meere & final day. :)
 
Favoritvideo: 1000 meere tror jag :P
 
Bästa minnet från Tokio Hotel: Konserten i Essen, - 2007.
 
Har deras musik hjälpt dig på något sätt: Deras musik har byggt upp mig till en starkare människa, Deras låtar berör och känns nästan som ett läkemedel när man inte mår bra.
 
Övrigt: Att man kan känna en så stark känsla till ett band hade jag ingen aning om. Att det nästan känns som om dem sjunger & spelar för just dig vissa gånger. Att känna att var man än är & vad man än görså kan man ha något man älskar i fickan, En Mp3 eller vad som helst, fullproppad med Tokio Hotels Låtar.

Bild På Sara Holmgren!



Sara Holmgrens Favorit Video
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det inga fler inlägg? =(

2010-07-17 @ 12:43:08
Postat av: Sara Holmgren, Bloggägare

Ingen som visar iniativ till att visa sig så inte så mycket att göra då. Synd :(

2010-10-13 @ 01:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback